Svar på kommentar!

______________________________________________________________________________________________
Tänkte svara på 2 kommentarer ! 
Här får ni erat svar ! :)

Namn om Skype:
Hur fan kan max vara tsm med dej ?! Jah förstår fan inte det ! Han e ju liksom världens snyggastekille typ, och alla tjejer vill juh ha han, och så får han dej ?! Assåh gud ! Jag förstår inte hela det här !En grym ful tjej som är tsm med en grym snygg kille !

Btw, jag o han hade kul i helgen, när han var hos mig i Dalarna! :)
SV: Ehm, vågar du inte ens erkänna vem du är ?
Max kan vara tsm med mig genom att han älskar mig och tar mig för den jag är !
Du behöver inte ens förstå det.  Aa jag vet att han är världens snyggaste kille ! Mm vet att alla tjejer vill ha han, men liksom jag bryr mig inte ?! Ni hade eran chans och ni pajade den !
Som sagt du behöver inte förstå det här !

Haha bullshit, jag o han chattade ju hela tiden ! Jag är inte dum i huvud så försök inte ens !


Johanna ! om HAHA !:
HAHA BÄSTA ! :'D

SV: HAHAH visst e den grym ? xD

____________________________________________________________________________________________

Tänker inte säga så mycket mer, men liksom att ens folk försöker att förstöra ! Det e helt onaturligt eller vad man ska säga ! Nej men... Att det verkligen ska finnas folk till allt ! Iaf jag vet hela sanningen och sånt och lite onödigt att ni ens försöker ! Min kille berättar exakt allt till mig och jag till han vi har inget att dölja för varandra ! Och jag vet att ahn inte ens skulle vara med nån annan tjej förutom med mig ! Så nä försök inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0