Skype

______________________________________________________________________________________________
Skypar !

Hejsan! 
Min kille har kommit hem för typ 3 timmar sen ! Och nu så håller jag att skype med han ! Men kul! Precis dissade han mig för att han ska hämta godis ! :( Men ingen nyhet han e ju typ beroende av godis ?! O.o
Men aa bjuder på en bild ! Sådär ser min kille ut just nu ! eller gjorde nyss ! (NAJS HAND ! )

Men vi hörs senare ikv för då kommer jag lägga upp en tävling ! :)
Kram ! 

Kommentarer
Postat av: Namn

Hur fan kan max vara tsm med dej ?! Jah förstår fan inte det ! Han e ju liksom världens snyggaste kille typ, och alla tjejer vill juh ha han, och så får han dej ?! Assåh gud ! Jag förstår inte hela det här ! En grym ful tjej som är tsm med en grym snygg kille !



Btw, jag o han hade kul i helgen, när han var hos mig i Dalarna! :)

2012-04-10 @ 00:50:17
URL: http://Blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0