Till min älskling.

______________________________________________________________________________________________
Älskling det här är till dig. 

Visst, vi har gått igenom svåra tider i vårt förhållande, men också goda tider. Klart att dom svåra inte var dom lättaste, men vi klarade oss för vi älskar varandra sjuk mycket ! 
Jag vet att vi kommer ha massa med FINA minnen tsm, som både du o jag aldrig kommer glömma. 

Ärligt talat... så har jag aldrig i mitt liv varit såhär kär ! Jag vet verkligen nu vad ordet kärlek betyder ! Och Älskling... Du har lärt mig vad ordet betyder! Du får mig verkligen kännat att bli älskat av någon som menar det! Och inte bara driver för skojskull ! Lovar dig, du är inte som alla andra killar ! Ingen annan kan bli som du ! INGEN ! Du är helt perfekt för mig ! Även om du säger att du inte tycker det o blabla... så e det fortfarande jag som tycker så ! :) 

Älskling, jag ville bara säga att du har ett hjärta som är gjort av rent guld ! Jag är så sjuk glad över att kunna kalla dig för min pojkvän ! 
JAG ÄLSKAR DIG SÅ E DET BARA.

Jag har inte direkt varit världens bästa flickvän.... men jag lovar dig på det ska jag ändra, jag vill verkligen vara världens bästa flickvän !

Jag älskar dig Max. 

Kommentarer
Postat av: vendelachantelle-

Sv: Hehe ja den är god också;) tycker om din bakgrunds bild:)

2012-04-09 @ 08:40:51
URL: http://vendelachantelle.blogg.se/
Postat av: G

Aww ni är så söta tsm! Ni passar verkligen bra ihop!

2012-04-10 @ 13:41:21
Postat av: Vickan

Ååååååååååååååååååååå så söööööööööta!!!!!!

2012-09-10 @ 19:18:14
URL: http://duchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0