Tävling !


Godmorgon ! :)

Godmorgon mina sötnosar ! Idag är det onsdag och jag ska till min pojkvän sen ! Så jag hinner inte blogga så sjuk mycket idag ! men typ ikvänn hinner jag ! eller då är det min pojkvän som ska blogga ! Så kika gärna in vid 20.00 på bloggen ! Då har säkert min pojkvän bloggat ! Om han inte har bloggat då, kika in senare ! :)

Men annars så att ni har kul lite så tänkte jag nog köra en liten tävling ! Ganska lätt ! :) 
Vinnaren eller dom som vinner får en läkning på bloggen och får gäst blogga på bloggen ! Det ända ni behöver göra för att vinna är att kommentera om ni hittar nått skumt/roligt eller äckligt i bilden ! Lycka till !


O.B.S man får inte ange " Anonym " som namn man måste ta sitt riktiga namn, och skriv gärna din mejl så får du större chans att vinna också ! ONÖDIGA KOMMENTARER TAS BORT !

Kommentarer
Postat av: Max

Gubben, högra hörnet ;)



Jag vill ha en puss som vinst :3 <3

2012-04-11 @ 11:18:38
Postat av: Denisa

Tjejen i mitten har 3 händer, hon håller en hand på sitt knä, sitt lår och på ena killens rygg typ, och han till höger på bilden xD

2012-04-11 @ 11:24:56
URL: http://denisapasku.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag är med! Gubben visar kuken där bak hahahahhahaha :) Kraam

2012-04-11 @ 11:34:38
URL: http://larssondenise.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaaa

Gubben såklart, alla har solglasögon förutom den blonde killen, OCH WTF, vrf badar de nt?! de e ju på vääärsta soliga stranden ;o PUSS

2012-04-11 @ 16:20:02
URL: http://emiizzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0