Sjuk ?

_____________________________________________________________________________________________
Godmorgon !

HAJSÄN! 
Vet inte riktig om man fortfarande kan säga godmorgon ? Just nu när jag skriver det hära inlägget så är det tio i elva på morgonen/förmiddag ! 

Rubriken heter ju " Sjuk ? " Ni kanske tror att jag är sjuk, men nej... det är inte jag som är sjuk... Min lilla kisse e sjuk ! :( Han spydde igår jätte mycket och fick knappt luft ! Min farsa ska fixa tid hon vätrineren ( stavning ) så ska jag dit med min lilla momo ! och låta undersöka han ! Hoppas verkligen att han inte har nått allvarligt !

Idag så händer det ingenting blir nog bara chill och sånt ! Tur att min kille kommer hem idag ! :D Han har varit hos sitt landställe i Dalarna ! Har saknat han jätte mycket ! :(

Men ska nog blogga mer sen ! :) 
Puss Puss ! 

Bjuder på bild ! thats my cat right  ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0