Sent inlägg !

______________________________________________________________________________________________¨
Första RIKTIGA INLÄGGET TYP ?!

Hejsan! 
Det här kommer typ bli mitt första riktiga inlägget ! Kommer berätta lite smått vad jag gjorde idag och sånt ! 
Så ja... Tänkte börja med...

Jag är ju Tysk till 100% och a har också bort där, men flyttade hit till Sverige för 3 år sen ! Och vi i tyskland firar Påsken idag ! Vi får typ presenter massa med godisar ! Hihi lite bortskämt ! ;)
Aa Iaf jag fick typ nya sängkläder eller vad man ska säga, sen fick jag ett jätte stor bild där det bara jag är på! Typ när jag var liten från andra månaden tills jag var typ 7 eller 8 år ? Vet inte rikitg. Men a det var iaf det jag fick idag ! :)
Sen fixade jag sånt ljusgrej runt min säng, så nu är det jätte mysigt :3 Sen efter det skulle jag göra kattlådan, asså usch ! Det var verkligen äcklig ! Jag höll på spy ! :'(

Men bjuder lite på Små bilder ! Ni kan se på Bildtexten vad det e för bilder och sånt ! :) Hoppas att ni hade en bra söndag ! 
KramKram! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0