Just nu

______________________________________________________________________________________________
Just nu så...

...tittar jag på hårfärger som jag ska färga snart ! Och lyssnar på radio ! 
Jag ska färga mitt hår blond, eller typ ljusa upp det ! Vill ha lika blond hår som jag hade när jag var liten ! Saknar verkligen mitt blonda hår ! Just nu så åller jag på få röd/brun hår och jag vill verkligen inte det ! jag passar inte alls i nån annan hårfärg än blond ! fast jag föddes med rött hår ? scary ! O.o
Men aa jag ska iaf typ färga en sån här blond ! ( titta på bilden längst ner ! ) 

Men jag har jätte ont i magen ! Så jag ska nog ta el alevdon och vila lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0