Haters

______________________________________________________________________________________________
its for you.

Inlägget är angående att kommentara min blogg !

Tydligen så har man redan fått "Haters" bara för jag är tsm med en som heter Max ? Att ni verkligen ska vara så jävla avundsjuka kan jag förstå ! Eftersom max och jag har världens bästa förhållande som ingen annan kan toppa ! Men om ni verkligen ska hålla på att kommentera skitsnack då kan ni lika gärna STÅ FÖR DEN MAN ÄR! Jag har inget problem med att ni skriver eran skitsnack på bloggen! Jag skrattar bara åt dem ! Liksom jag vet ju sanningen eller hur ?   Men om ni tydligen inte vågar stå för det ni säger behöver ni inte kommentera utan namn ! Jag hatar verkligen folk som inte kommentarar utan namn! Så sjuk iriterande ! 

Men till alla mina söta "Haters" forsätt så ! Ni kanske har hört talas om " Haters make you famous" ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAH, det är typ EN som kommenterat något taskigt och du skriver att du har haters! Hahahah

2012-04-10 @ 12:31:52
Postat av: Vickan

Hejsan, varning för lång kommentar men ganska läsvärd!
Vilken jättefin blogg du har!!
Jag tycker som dig att man borde skriva sitt namn liksom för man står inte för vad man tycker om men inte skriver sitt namn!! Riktigt störande!!!!!
Man ska bara skita i de kommentarer som det bara är skitsnack i!!
Du och din pojkvän måste ju få ha ett förhållande utan att en massa "haters" ska komma och förstöra!!
Fortsätt med det du gör för du verkar som en väldigt stark tjej och du driver en sjukt bra blogg:)
Tack för du läste min kommentar<3<3!!

2012-09-10 @ 19:15:54
URL: http://duchess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0